Título da proposta : SILLY BILLY
Autores (separados por ;) : GENOVEVA ROMERO CREGO
XUSTIFICACIÓN (breve) :
Ao iniciar o estudo dunha lingua estranxeira e o uso das TIC a unha idade temperá, preténdese que a adquisición da lingua e o manexo das novas tecnoloxías se realice de xeito lúdico e estimulante, que prepare ó nen@ para o proceso continuado que abarcará na súa totalidade o resto da súa formación.
NIVEL ao que vai dirixida a proposta (pode ser máis de un) : Infantil
Nº de sesións da proposta : 4
Identificar os 3 ou 4 recursos TIC máis utilizados : Uso da pantalla dixital, uso e manexo do ordenador, vídeos e xogos online.
COMPETENCIASa traballar (pode ser máis de unha) : Competencia en comunicación lingüística., Tratamiento da información e competencia dixital., Competencia para aprender a aprender.
OBXECTIVOS: Comprender de forma global o significado do conto.
Recoñecer de xeito oral o vocabulario da unidade relativo ás cores:RED,BLUE,BLACK,WHITE e PURPLE.
Recoñecer de xeito oral o vocabulario da unidade relativo ás profesións: COOK, FIREMAN, POLICE, PRINCESS,PIRATE e CLOWN.
CONTIDOS :
Escoitar e comprender de forma global o conto SILLY BILLY.
Falar e debuxar sobre os seus propios medos.
Identificar cada sombreiro coa profesión correspondente.
Identificar as cores dos distintos sombreiros.
Xogar a diferentes xogos online relacionados con algunha das profesións.
Ver un vídeo e escoitar unha canción relacionada coa profesión correspondente.
"Etiquetar" prendas de roupa.
"Etiquetar" partes da cara.
Facer crebacabezas dos diferentes sombreiros.
Colorear debuxos online.
Áreas/Materias/módulos : Lingua Inglesa
Valores a traballar :
EDUCACIÓN MORAL E CÍVICA: respetar o turno de palabra así como os "medos" expresados polos compañeiros.
EDUCACIÓN NON SEXISTA: non facer diferenzas na elección de profesións para nenos e nenas.
EDUCACIÓN MULTICULTURAL: respetar e comprender distintas tradicións culturais doutros paises do mundo.
Proposta de actividades por sesións : SESION 1
Utilizando a SMART ver e escoitar o conto de SILLY BILLY.
Avaliar de xeito oral a comprensión do mesmo a través de preguntas.
Falar das WORRY DOLLS e explicar que teñen orixe noutro pais (GUATEMALA)
A 1ª actividade consiste en debuxar os seus propios medos para que as WORRY DOLLS se encarguen de "despreocupalos".
A través dos gorros que asustaban a Billy aprendemos 6 profesións relacionadas cos seus sombreiros.(actividades 2 e 3)
COOK- Xogamos online a preparar receitas de cociña.
Relacionamos cada sombreiro coa súa profesión, cal falta?
PIRATE- Xogamos online a un xogo de piratas e etiquetamos HAT, BOOTS e JACKET.
Finalizamos a sesión co vídeo de LAZY TOWN "You are a pirate"
SESIÓN 2
Ver e escoitar de novo o conto Silly Billy.
Recordar as profesións traballadas na sesión anterior COOK e PIRATE
CLOWN- Escoitar a canción do abecedario de forma lúdica.
Traballar as cores de xeito oral na cara do paiaso repasando partes da cara.
PRINCESS- Colorear online distintas princesas(seguimos traballando cores)
SESION 3
Ver de novo o conto Silly Billy.
Recordar as profesións traballadas nas sesións anteriores COOK, PIRATE, CLOWN e PRINCESS.
POLICE- Xogo online no que debemos marcar o número de teléfono indicado(repaso dos números)
FIREMAN- Relacionar as cousas pertencentes a esta profesión.
Repasar as profesións e a actividade que máis lles gustase.
SESION 4
LIM- Individualmente ou por parellas traballaremos o conto e distintas actividades relacionadas coas profesións e as cores.
Criterios e instrumentos de avaliación :
CRITERIOS
Segue as instruccións da clase.
Escoita e entende de xeito global o conto.
Participa nas actividades.
Recoñece a nivel oral o vocabulario clave da unidade.
Mostra interés en aprender.
Respecta as normas.
INSTRUMENTOS
Observación directa.
Formulación de preguntas orais.
Nivel de autonomía e desenvolvemento das actividades.
Visualización dos acertos/erros nas actividades de LIM.
URL da proposta (en caso de existir versión en liña) :
No hay comentarios:
Publicar un comentario